Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu br. przez grupę VRG wyniosły 90,8 mln zł i były niższe o 1% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w październiku 45,1 mln zł i były niższe o 9,7% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 45,8 mln zł i były wyższe o 9,3% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu br. przez grupę wyniosła 52,1% i była wyższa o ok. 2,2 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia br. wyniosła 52,2 tys. m2 i była wyższa o 0,3% r/r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews