Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu br. przez grupę VRG wyniosły 93,6 mln zł i były niższe o 2% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu 9 miesięcy br. przychody spadły o 0,6% r/r do 899,2 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły we wrześniu 40,1 mln zł i były niższe o 18,5% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 53,4 mln zł i były wyższe o 15,7% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu br. przez grupę wyniosła ok. 54,8% i była wyższa o ok. 0,1 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września 2023 roku wyniosła 52,6 tys. m2 i była wyższa o 1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w sierpniu 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews