Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu br. przez grupę VRG wyniosły 102,9 mln zł i były niższe o 9,1% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu 8 miesięcy br. przychody spadły o 0,5% r/r do 805,7 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w sierpniu 43,5 mln zł i były niższe o 25,8% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 59,4 mln zł i były wyższe o 8,8% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu br. przez grupę wyniosła ok. 53,9% i była wyższa o ok. 4,2 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia 2023 roku wyniosła 52,1 tys. m2 i była wyższa o 0,3% od powierzchni sprzedaży detalicznej w sierpniu 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews