Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2022 r. przez grupę VRG wyniosły 110,5 mln zł i były wyższe o 1,5% r/r, podała spółka. W okresie I-VII br. przychody wzrosły o 32,6% r/r do 696 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły 58,6 mln zł i były niższe o 1,8% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 51,9 mln zł i były wyższe o 5,6% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu br. przez grupę wyniosła 51,4% i była niższa o ok. 1,5 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lipca 2022 roku wyniosła 52,3 tys. m2 i pozostała bez zmian
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.
Źródło: ISBnews