Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu 2021 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 34,9 mln zł i były wyższe o ok. 20,1% w skali roku, podała spółka. W okresie styczeń – kwiecień 2021 r. wartość przychodów wyniosła ok. 207 mln zł i była niższa o ok. 8,6% r/r.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 17,5 mln zł i były niższe o ok. 20,8% r/r, podano w komunikacie.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 103,6 mln zł i była niższa o ok. 28,8% r/r.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) – wyniosły około 17,3 mln zł i były wyższe o ok. 150,7% r/r.
W ujęciu narastającym, wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 102,7 mln zł i była wyższa o ok. 28,3% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w kwietniu br. przez grupę wyniosła ok. 46,2%% i była wyższa o ok. 10,9 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia 2021 roku wyniosła 52,2 tys. m2 i była niższa o 2,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w kwietniu 2020 roku.
VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
Źródło: ISBnews