Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2022 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 111,9 mln zł i były wyższe o ok. 6,4% r/r, podała spółka. W okresie I-VI br. przychody wzrosły o 40,7% r/r do 585,5 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 63,7 mln zł i były niższe o ok. 1% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 48,1 mln zł i były wyższe o ok. 18% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu br. przez grupę wyniosła ok. 55,5% i była wyższa o ok. 0,1 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca 2022 roku wyniosła 52 tys. m2 i była niższa o 0,7% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.
Źródło: ISBnews