Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku br. przez grupę VRG wyniosły 95,7 mln zł i były wyższe o 6,1% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu 10 miesięcy br. przychody minimalnie spadły o 0,1 mln zł r/r do 995,1 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w październiku 45,8 mln zł i były niższe o 0,8% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 49,9 mln zł i były wyższe o 13,3% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku br. przez grupę wyniosła ok. 55,2% i była niższa o ok. 0,2 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2023 roku wyniosła 52,7 tys. m2 i była wyższa o 1,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej w październiku 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews