Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie br. przez grupę VRG wyniosły 111,3 mln zł i były wyższe o 7,4% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu 11 miesięcy br. przychody wzrosły o 0,7% r/r do 1 106,6 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w listopadzie 55,7 mln zł i były niższe o 1,8% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 55,5 mln zł i były wyższe o 18,6% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie br. przez grupę wyniosła ok. 53,4% i była niższa o ok. 1,7 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec listopada 2023 roku wyniosła 52,7 tys. m2 i była wyższa o 1,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2022 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.
Źródło: ISBnews