Grupa Red Carpet Media liczy, że zadebiutuje na NewConnect w III kwartale, poinformował ISBtech członek rady nadzorczej Grupy Leszek Kułak.
„Nasze plany wejścia na New Connect są aktualne. Obecnie kończymy formalności związane z procedurą i zakładamy, że wystartujemy w III kwartale br.” – powiedział ISBtech Kułak.
Pod koniec czerwca spółka wprowadziła na rynek platformę wideo on demand REDGO.
„Zależy nam na szybkim potwierdzeniu akceptacji użytkowników dla modelu budowy oferty programowej łączącej klasykę filmową uzupełnioną o pozycje klasyki spoza mainstreamu z ofertą premierową. Zmierzamy do modelu oferowania do 100 tytułów premierowych w skali roku. Po weryfikacji modelu na rynku polskim REDGO zamierza wyjść na rynki ościenne” – dodał członek rady nadzorczej.
Wskazał, że firma szuka modelu, w którym mogłaby pokazywać produkcje lokalne o mniejszej sile komercyjnej na znacznie większym niż lokalne forum.
„Gdzieś pośrodku tej drogi zamierzamy wejść w koprodukcje, a na końcu produkcje własnych treści programowych. Docelowo widzimy platformę REDGO jako nowoczesne centrum dostarczane treści wideo swoim międzynarodowym użytkownikom, począwszy od telewizyjnych kanałów linearnych, przez tradycyjne VOD, aż do dostarczania treści LIVE w modelu PPV” – powiedział Kułak.
Serwis REDGO poza ofertą szeroko pojętej klasyki filmowej specjalizować się będzie w oferowaniu „filmu dla konesera” oraz pokazach premierowych najważniejszych tytułów filmowych i serialowych.
Proces wprowadzania akcji do obrotu na NewConnect był poprzedzony publiczną emisją akcji serii B, skierowaną do ograniczonej liczby inwestorów z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. W wyniku przeprowadzonej emisji zostało objęte 50 tys. akcji serii B (10,7% w podwyższonym kapitale) i spółka pozyskała 4,5 mln zł z przeznaczeniem na realizację celów rozwojowych. Autoryzowanym doradcą w tym procesie jest firma Blue Oak Advisory.
Podstawowym przedmiotem działalności Red Carpet Media Group jest rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą „Red Carpet TV” (o tematyce lifestyle/film/show biznes) oraz kanału „Red Top TV” (o tematyce filmowo-serialowej), który ma rozpocząć nadawanie w lutym 2021 r. Spółka uruchomiła pod koniec I półrocza 2022 swój kluczowy projekt – platformę VOD „REDGO”. Platforma ma stanowić uzupełnienie oferty Grupy Red Carpet dla swojej widowni i bazować na synergiach wynikających z posiadanych kompetencji grupy.
Źródło: ISBnews