2022 rok to dla Brand24 22 mln zł przychodu. Spółka odnotowała najlepszy rok w historii. Wpływ na to miała m.in. udana przebudowa modelu cenowego.
„Zrobiliśmy 22 mln zł przychodu na 2022 rok, więc jest jakaś spójność z datami. To jest 40% wzrostu rok do roku, jednocześnie czterokrotny skok zysku operacyjnego. Wzrosła bardzo mocno EBITDA (79%) do kwoty 5,3 mln zł, także jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak ten rok wypadł, choć apetyty mamy większe. Liczymy nie tylko na utrzymanie tego tempa w tym roku, ale także, że uda się zrobić bardzo mocny 2023” – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu, Brand24 SA.
W materiale informacje dotyczące:
- najlepszego roku w historii spółki,
- rocznych wyników,
- czynników wpływających na wyniki,
- przebudowy modelu cenowego,
- oczekiwań wobec 2023 roku,
- zagadnień dotyczących cyberbezpieczeństwa,
- rozwoju firmy w kontekście AI.