Brand24 podsumowuje udany rok 2022. Spółka z powodzeniem przesuwa portfolio klientów w stronę większych graczy, co jest strategicznym celem na najbliższe lata.
„W 2022 roku bardzo mocno urosły zyski, bo mieliśmy duży reżim związany z kosztami, więc tutaj mimo rozwoju wielu działów wewnątrz firmy, udało się pokazać pierwszy kwartał w historii Brand24, w którym mieliśmy milionowy zysk. To był III kwartał w 2022 roku. Rok był udany także ze względu na to, że udało nam się poczynić duży krok w stronę przesunięcia naszego portfolio klientów z długiego ogona małych i średnich przedsiębiorstw w stronę trochę większych podmiotów” – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu, Brand24 SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania udanego 2022 roku,
- dobrej dynamiki na przychodach i reżimu kosztowego,
- przesunięcia portfolio klientów w stronę większych graczy,
- przebudowania cennika i podniesienia cen,
- wzrostu przychodu per klient o ponad 40%,
- podsumowania IV kwartału,
- zmiany rynku w ostatnich latach,
- wdrażania nowych produktów,
- strategii na 2023 rok.