Solar Company odnotowało 4,61 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2022 r. wobec 3,26 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 4,56 mln zł wobec 3,08 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 25,28 mln zł w I kw. 2022 r. wobec 19,84 mln zł rok wcześniej.
Sprzedaż w sklepach własnych w I kw. br. wyniosła 21,89 mln zł (wobec 16,3 mln zł rok wcześniej), w tym w sklepie internetowym: 3,78 mln zł (wobec 5,75 mln zł rok wcześniej). Sprzedaż w sklepach partnerskich wyniosła odpowiednio: 3,44 mln zł (wobec 3,44 mln zł rok wcześniej).
W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2022 r. wyniosła 4,61 mln zł wobec 3,3 mln zł straty rok wcześniej.
Solar Company jest właścicielem marki odzieżowej Solar, skierowanej do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.
Źródło: ISBnews