Wartość netto sprzedaży gastronomicznej zrealizowanej przez lokale działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za styczeń 2023 r. wyniosła 14,92 mln zł (wzrost o 25,3% r/r) i była realizowana przez 77 lokali (wobec 86 lokali rok wcześniej), podała spółka.
„Wartość sprzedaży gastronomicznej zrealizowanej przez lokale porównywalne (L2L) działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za miesiąc styczeń 2023 r. wyniosła 14,61mln zł w stosunku do sprzedaży na poziomie 11,03 mln zł za styczeń 2022 r. (32,4% wzrost)” – czytamy w komunikacie.
Na powyższe miał wpływ m.in. wzrost liczby użytkowników programu lojalnościowego Aperitif, których liczba na koniec stycznia 2023 roku wynosiła 510 069 (wzrost o 27% r/r), podano także.
Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji Sfinks jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.
Źródło: ISBnews