Strategia Grupy PZU na lata 2025-2027 zakłada m.in. wzrost użytkowników cyfrowej platformy mojePZU do 8 mln osób, z 4,9 mln obecnie (szacunek na koniec roku 2024), podał ubezpieczyciel.
„Istotnym elementem budującym biznes będzie skoncentrowanie relacji z klientami w cyfrowej platformie mojePZU. Dzięki umocnieniu roli mojePZU jako centralnego kanału dla klientów Grupa osiągnie wzrost użytkowników do 8 mln osób, z 4,9 mln obecnie (szacunek na koniec roku 2024)” – czytamy w komunikacie.
Dalszy wzrost liczby klientów mojePZU […] dzięki umocnieniu roli mojePZU jako centralnego kanału dla klientów
• Kluczowe ścieżki klienta, dostępne w mojePZU,
• mojePZU jako platforma wspierająca omnikanałowy model sprzedaży,
• Dostosowanie funkcji mojePZU do szerszych potrzeb sprzedażowych i zwiększenia 'uproduktowienia’ klientów” – czytamy w prezentacji strategii.
Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Polsce, a także w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czele Grupy stoi Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA – spółka notowana od 2010 roku na GPW. Grupa posiada 42% udziałów w rynku ubezpieczeń na życie i 32% w rynku ubezpieczeń majątkowych. Z jej usług i produktów korzysta 22 mln klientów. Skonsolidowane aktywa wynoszą ponad 111 mld zł.
Źródło: ISBnews