2022 rok był dla Vercom wyjątkowy pod wieloma względami. Spółka między innymi przeskalowała swoją działalność na rynki globalne. Satysfakcjonujące są także wypracowane wyniki – przychody to 260 mln zł, wynik EBITDA – powyżej 55 mln zł i ponad dwukrotny wzrost marży brutto.
„Dzisiaj jesteśmy w ponad 180 krajach na świecie. Mamy tam łącznie ponad 66 tys. klientów. Mamy pracowników, którzy są zlokalizowani praktycznie na każdym kontynencie – w 30 lokalizacjach na całym świecie, co w bardzo mocnym stopniu zwiększa poziom zdywersyfikowania naszego biznesu, no i też mocno uniezależnia nas od lokalnych uwarunkowań” – mówi Krzysztof Szyszka, Prezes Zarządu, Vercom SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania 2022 roku,
- przeskalowania działalności na rynki globalne,
- zeszłorocznych przychodów – 260 mln zł,
- wyniku EBITDA – powyżej 55 mln zł,
- ponad dwukrotnego wzrostu marży butto,
- rekomendacji odnośnie dywidendy,
- perspektyw na 2023 rok,
- docenianego brandu MailerLite.