Ten Square Games (TSG) chce w tym roku pracować nad lepszymi wynikami i pozyskaniem nowych grup odbiorców, poinformował prezes Andrzej Ilczuk. Spółka chce podać więcej informacji na ten temat w maju.
„W tym momencie możemy skupić się na budowaniu przewag konkurencyjnych, bardziej niż na restrukturyzacji, jak dotychczas. W całym 2024 skupimy się na pracy nad lepszymi wynikami. Chcemy o to mocno powalczyć, bazując na know-how, które pozyskaliśmy w ub.r. Chcemy powalczyć o nowe grupy odbiorców. Więcej powiemy o tym w maju” – powiedział Ilczuk podczas konferencji prasowej.
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.
Źródło: ISBnews