Dostawca oprogramowania dostępnego w ponad 100 krajach świata YetiForce, zadebiutował dziś na NewConnect. W pierwszym kwadransie handlu, wartość akcji wzrosła do 1,84 zł czyli o blisko 163 proc. Jest to 4 debiut na tym rynku w 2023 roku.
YetiForce jest producentem i dostawcą skalowalnego, globalnego oprogramowania, które służy do zarządzania danymi o klientach w celu zbudowania z nimi długotrwałych relacji biznesowych. Oprogramowanie rozwijane dotychczas w modelu „open source” użytkuje już niemal 22 500 firm. Przewagą konkurencyjną systemu YetiForce jest bardzo duża elastyczność – każde z rozwiązań można dostosować do specyficznych potrzeb klientów, modyfikując go lub tworząc własne dodatki obsługujące niestandardowe procesy w danym przedsiębiorstwie.
– Dołączenie do grona spółek notowanych na NewConnect to historyczny moment dla naszej firmy. Zamierzamy rozwijać i skalować i monetyzować nasz biznes, a obecność na giełdzie jest uwiarygodnieniem naszej spółki oczach inwestorów, a także klientów. Rozpoczynamy proces przekształcenia biznesu z modelu „open source” w SaaS. Naszą przewagą konkurencyjną jest szeroka baza klientów, którą zbudowaliśmy poprzez rozwój organiczny, bez wydatków marketingowych – komentuje Bartosz Hermann, prezes zarządu YetiForce.
YetiForce to system, który jest dostępny w 39 językach i posiada zarejestrowanych użytkowników na całym świecie – najwięcej w Stanach Zjednoczonych, ale też w Polsce, Brazylii, w Indiach, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. YetiForce jest również bardzo popularny wśród użytkowników globalnego serwisu GitHub, który posiada 100 mln użytkowników.
Spółka wdrażała m.in. system informatyczny na zlecenie Urzędu Skarbowego w Ugandzie, a także ma na swoim koncie wdrożenie oprogramowania klasy CRM dla jednej z największych instytucji ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach tego projektu dostęp do systemu uzyskało ponad 12.500 użytkowników.
Spółka działa w modelu open source, jednak równolegle oferuje sprzedaż płatnych modułów w Marketplace YetiForce w modelu subskrypcyjnym. Strategia przewiduje intensywny rozwój rozwiązań chmurowych w tym w szczególności SaaS jako usługi kompleksowej dającej klientom nieprzerwane działanie, skalowalność i bezpieczeństwo w połączeniu z niezbędnym wsparciem.
Według danych Precedence Research, wielkość globalnego rynku zarządzania relacjami z klientami wyniosła 61,57 mld USD w 2021 roku. Oczekuje się, że osiągnie on wartość 170 mld USD do 2030 roku, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 13,3%.
Źródło: Spółka