Vivid Games miał 0,6 mln zł straty netto przy przychodach ze sprzedaży ok. 13,8 mln zł w 2024 r., podała spółka, prezentując wstępne dane. Wynik EBITDA wyniósł wstępnie 2,2 mln zł.
Przychody ze sprzedaży za grudzień 2024 roku spodziewane są na poziomie 1,3 mln zł. Wynik netto wyniósł wstępnie 0,05 mln zł, podano.
„Miniony rok był dla naszej firmy przełomowy. Pozyskaliśmy strategicznego inwestora, który wsparł nas nie tylko finansowo, ale także biznesowo. Odnotowaliśmy znaczące postępy w pracy nad flagowym tytułem – 'Real Boxing 3′, a także z sukcesem wprowadziliśmy na rynek grę 'Zozole Run’ – nasze pierwsze rozwiązanie łączące wirtualne doświadczenie z fizycznym produktem” – powiedział CEO Vivid Games Piotr Gamracy, cytowany w komunikacie.
„Zmiany wprowadzone w 'Real Boxing 2′ przyniosły wymierne efekty – ostatni kwartał zamknęliśmy z zyskiem, co potwierdza wieloletni cykl życia naszych tytułów. Wchodzimy w nowy rok wzmocnieni pozytywnymi wynikami soft launchu 'Real Boxing 3′, przeprowadzonego w IV kwartale w USA. Wkrótce planujemy kolejne testy, które powinny potwierdzić trafność naszej strategii” – dodał prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews