Vivid Games przygotowuje walne zgromadzenie, na którym akcjonariusze będą głosować nad upoważnieniem zarządu do podwyższenia kapitału zakładowego w granicach kapitału docelowego. Spółka nie planuje emisji akcji w najbliższych miesiącach, ale chce zachować elastyczność, poinformował prezes Vivid Games Piotr Gamracy.
„Spółka przygotowuje ZWZA zatwierdzające 2022 rok i przewiduje w porządku obrad upoważnienie zarządu do podwyższenia kapitału zakładowego, w granicach kapitału docelowego” – czytamy w komunikacie.
„Podczas najbliższego WZA przedstawimy akcjonariuszom uchwałę upoważniającą zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego. Tak jak deklarowałem podczas prezentacji strategii, nie planujemy emisji akcji w najbliższych miesiącach, jednak chcemy zachować elastyczność. Podobnie sytuacja wygląda z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy. Jeśli spółka przeprowadzi emisję publiczną – wyłączenie prawa poboru jest mało prawdopodobne, jednak zachowanie tej możliwości może okazać się istotne w sytuacji emisji skierowanej do konkretnego inwestora” – powiedział Gamracy, cytowany w komunikacie.
W kwietniu gra „Real Boxing” 2 osiągnęła zysk na poziomie najwyższym od 11 miesięcy, „Eroblast” odnotował wynik najlepszy od momentu premiery, a „Knights Fight 2” zwiększył przychody z reklam o ponad 30% wobec marca, podano także.
„’Real Boxing 2′ i 'Eroblast’ poprawiły w kwietniu zarówno globalne przychody jak i kluczowe metryki. Przychody 'Eroblast’ pomniejszone o wydatki na user acquisiton poprawiły się o blisko 40%. Widzimy skuteczność nowego podejścia do pozyskiwania użytkowników i sukcesywnego dodawania kolejnych angażujących elementów do obu tytułów. W 'Knight Fights 2′ zaimplementowaliśmy mechanizmy monetyzacyjne, pozwalające na istotne podniesienie przychodów z reklam, które dotychczas nie były na satysfakcjonującym poziomie. Jestem zadowolony też z tempa prac nad 'Real Boxing 3′, zarówno po stronie produkcyjnej, jak i poszukiwania potencjalnych partnerstw strategicznych” – dodał Gamracy.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews