Vraar liczy na debiut na NewConnect w IV kwartale bieżącego roku, poinformował ISBtech prezes Bartosz Częścik.
„Jesteśmy już po czwartej rundzie rozmów z przedstawicielami GPW. Domykamy ostatnie, techniczne wątki, związane z debiutem Vraar na New Connect i mamy nadzieję, że niebawem wypracujemy konsensus prowadzący do odpowiedniej uchwały Rady Giełdy. Mamy nadzieję, że uda nam się domknąć ten proces jeszcze w IV kwartale 2022 r.” – powiedział ISBtech Częścik.
Upublicznienie spółki ma na celu pozyskanie finansowania na jej rozwój oraz zwiększenie rozpoznawalność i dodatkowo uwiarygodnienie Grupy VRaAR przed klientami z sektora enterprise. Grupa wzmacnia zasoby w obszarze marketingu i new biz oraz rozwija kluczowe kompetencje z zakresu VR i AR, dodał.
Przychód spółki za pierwsze sześć miesięcy br. ukształtował się na poziomie 420 tys. zł.
„Osiągnęliśmy to przede wszystkim dzięki modelowi biznesowemu, który przez dywersyfikację pozwala nam skuteczniej zarządzać zasobami i odpowiadać na wyzwania rynkowe. Podstawą działań spółki jest branża commercial. Segment związany z produkcją gier komputerowych umożliwia nam otwarcie się na projekty o wysokim potencjale przychodowym. Jednak głównie koncentrujemy swoje wysiłki na budowie pipeline’u w oparciu o realizacje projektów w technologii VR/AR, na zlecenie klienta biznesowego” – dodał prezes.
Wskazał, że przedpremierowe pokazy opery VR – „Dead City” – spotkały się z bardzo dobrym odbiorem oraz wygenerowały dla VRaAR sporo leadów do działu commercial.
„Dzięki temu możemy kontynuować ekspansję poprzez wzmacnianie usług dla biznesu, np. dla branży healthcare i mediowej. Oczywiście, w dalszym ciągu chcemy wykorzystywać nasz potencjał VR w gamingu. Pracujemy według przyjętego harmonogramu wydawniczego. Szukamy też okazji pozwalających na pełne wykorzystanie naszego potencjału i projektów związanych z portingiem dużych tytułów gamingowych na VR” – wymienił prezes.
Zaznaczył, że spółka chce mieć aktywny udział w konsolidacji w segmencie małych, niepublicznych spółek zajmujących się VR.
„Szukając potencjalnych partnerów bierzemy przede wszystkim pod uwagę ich kompetencje i ewentualne synergie. Zależy nam na zbudowaniu dużej struktury, złożonej z podmiotów o zbliżonym profilu, profesjonalnie zarządzanej przez wykwalifikowaną kadrę managerską” – wskazał Częścik.
Vraar S.A. to grupa spółek działających w szeroko rozumianym obszarze wirtualnej rzeczywistości. Spółka tworzy aplikacje biznesowe i marketingowe VR/AR dla szerokiego grona odbiorców biznesowych. Jest również producentem gier wideo, wykorzystujących technologię VR na komputery osobiste i konsole.
Źródło: ISBnews