VRG odnotowało 18,9 mln zł skonsolidowanej straty netto w IV kw. 2020 r. wobec 44,3 mln zł zysku rok wcześniej według, podała spółka, prezentując wstępne dane.
Strata operacyjna wyniosła 2,9 mln zł wobec 47,6 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 232 mln zł w IV kw. 2020 r. wobec 332,5 mln zł rok wcześniej.
Zysk brutto ze sprzedaży w IV kw. br. wyniósł 118,9 mln zł wobec 178,5 mln zł zysku rok wcześniej, a marża – odpowiednio: 51,3% wobec 53,7%.
W całym 2020 r. spółka miała 48,2 mln zł skonsolidowanej straty netto w porównaniu z 64 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 853,7 mln zł w porównaniu z 1 068,3 mln zł rok wcześniej.
Zysk brutto ze sprzedaży w 2020 r. wyniósł 417,3 mln zł wobec 556,1 mln zł zysku rok wcześniej, a marża – odpowiednio: 48,9% wobec 52,1%.
Spółka zastrzegła, że ostateczne wyniki finansowe za IV kw. 2020 r. oraz za rok obrotowy 2020 przekazane zostaną w raporcie rocznym 16 kwietnia 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2020 r. wyniosły ok. 853 mln zł.
Źródło: ISBnews