Woodpecker osiągnęła przychody w wysokości 6,72 mln zł, notując wzrost o 38,88% r/r, podczas gdy zysk netto wzrósł o 12,94% r/r i wyniósł 1,07 mln zł, podała spółka.
Przychody w ujęciu MRR (Monthly Recurring Revenue) w każdym miesiącu kwartału przekroczyły poziom 500 tys. USD, podano.
„Wprowadziliśmy do naszej oferty nowe produkty. Strategia inwestowania w innowacje i rozbudowę asortymentu jest kluczowa dla naszego rozwoju. Stopniowo przeobrażamy naszą firmę w podmiot wieloproduktowy” – skomentował prezes Mateusz Tarczyński, cytowany w komunikacie.
Woodpecker.co po raz pierwszy przedstawił wyniki sprzedażowe w podziale na trzy obecnie oferowane produkty. Szersza oferta pozwala na lepszą segmentację i dostosowanie jej do różnych grup klientów, na czym korzysta zarówno firma, jak i jej klienci. Największy przychód przyniósł plan Cold Email, który był odpowiedzialny za 61,74% przychodów spółki. Agency zapewnił 35,69% przychodów, a najnowszy Sales Assistant 2,56%.
Spółka pozyskała w I kw. br. więcej użytkowników niż w jakimkolwiek innym okresie kwartalnym w historii. W efekcie liczba płacących użytkowników przekroczyła 4,5 tys. i obejmuje klientów ze 101 krajów.
„Spółka kontynuuje też uruchamianie nowych integracji systemowych, które zawsze przynosiły wzrost liczby klientów. Kolejną po Pipedrive platformą, która została zintegrowana z Woodpecker, jest drugi znany CRM (system do zarządzania relacji z klientami), czyli Zoho” – czytamy dalej.
W pierwszym kwartale 2023 aplikacja Woodpecker została także zintegrowana z systemem OpenAI, który umożliwia wygenerowanie treści maila z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Ułatwia to rozpoczęcie prac nad kampanią i przyspiesza wejście do środowiska Woodpeckera. Z integracji tej mogą korzystać wszyscy klienci korzystający z każdego z trzech produktów.
„Chcemy być liderem w dziedzinie automatyzacji sprzedaży w segmencie małych i średnich firm, dlatego kluczowe jest ułatwianie codziennej pracy użytkownikom na wielu płaszczyznach” – zakończył Tarczyński.
Woodpecker.co to notowana na NewConnect spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej.
Źródło: ISBnews