Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – założyciele marki Oshee – wspólnie z Michałem Sołowowem, rozwijają nowy brand na rynku spożywczym eatyx, podano w komunikacie.
„eatyx to marka, której misją jest tworzenie rozwiązań z zakresu nowoczesnego odżywiania i suplementacji. Koncept, za którym stoją twórcy Oshee – Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – odpowiada na kluczowe wyzwania, z jakimi mierzy się społeczeństwo w XXI wieku. Rosnące tempo życia (zwłaszcza w dużych miastach), nadmierna emisja gazów cieplarnianych (także tych pochodzących z produkcji mięsa i nabiału), wzrost cen żywności spowodowany zmianami klimatu i będące ich skutkiem klęski żywiołowe, zanieczyszczenie środowiska i wyjałowienie gleby, przekładające się na spadek jakości żywności, to niektóre z nich” – czytamy w komunikacie.
„W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę, nie zapominając przy tym o zdrowym, smacznym odżywianiu oraz potrzebie ochrony planety” – powiedział Doliński, cytowany w komunikacie.
O potencjale produktów eatyx oraz rozwoju kategorii hiperżywność (eng. Hyperfood) może świadczyć także fakt, że w nowy biznes twórców Oshee, zainwestował jeden z najbogatszych Polaków i największych prywatnych inwestorów w kraju – Michał Sołowow, zaznaczono w informacji.
Produkty są już dostępne na rynku. Można je kupić na stronie internetowej eatyx.eu. Sukcesywnie są wprowadzane także na półki najlepszych sieci handlowych. Będzie można je znaleźć w strefach z daniami gotowymi i produktami do jedzenia „on the go”, wskazano także.
Źródło: ISBnews