PARTNER PORTALU
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Gospodarka

Centra handlowe muszą teraz walczyć o klienta, pomoże program lojalnościowy

Dodane przez Bartłomiej Supernak
7 maja 2020
w dziale Gospodarka
0
galeria
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

W obecnej sytuacji pandemii koronawirusa, nawet przy stopniowym „odmrażaniu” działalności, centra handlowe muszą się liczyć ze spadkiem odwiedzalności. Dlatego każdy klient jest „na wagę złota”, oceniła Sylwia Wiszowata-Łazarz z Cushman & Wakefield. Według niej, by pozyskać klienta i zmotywować go do zakupów, aktywne działania i nowe rozwiązania są potrzebne jak nigdy wcześniej, wśród nich – np. aplikacje lojalnościowe galerii handlowych.

„W bliskiej przyszłości nie da się uniknąć spadku liczby odwiedzających w centrach handlowych. Potwierdzają to dane udostępnione przez Inquiry, które mówią, że 64% ankietowanych obawia się tłumów i dużych skupisk ludzi, a 40% nie planuje w najbliższym czasie odwiedzenia obiektu handlowego. W tej sytuacji każdy klient jest na wagę złota” – powiedziała Wiszowata-Łazarz podczas webinaru „Disconnect to Reconnect, czyli o rynku retail w nowej rzeczywistości”.

„To jest czas na rozwój aplikacji lojalnościowych; to nie jest pytanie 'czy?’, tylko 'jak?’ wprowadzić je do galerii handlowych. Co drugi z nas korzysta z programów lojalnościowych. Aplikacje uczą się naszych zachowań, podsuwają oferty, z których [prawdopodobniej] skorzystamy. Dzięki nim zbieramy dane, kategoryzujemy klientów, dostarczamy pasującą ofertę i podwyższamy konwersję [odwiedzin na zakupy]” – dodała ekspertka.

Według niej, minęły czasy, gdy w kampanii reklamowej firmy próbowały sprzedać jeden produkt np. poprzez kampanię plakatową.

„Gdy klientów jest mniej, to nie jest czas na czekanie, a na budowanie intensywnego kontaktu z klientem. Bądźmy widoczni, działajmy. By zwiększyć motywację klienta do zakupów czas na odważne, nieschematyczne myślenie” – podkreśliła Wiszowata-Łazarz.

Jednocześnie zwróciła uwagę, że klient w galerii musi się czuć bezpiecznie, czemu sprzyja komunikowanie środków ostrożności oparte na pozytywnych skojarzeniach (podała przykład piktogramów – emotikonów) i profesjonalizm załogi, np. ekip sprzątających.

„To też czas na aktywne działania PR i CSR. Konieczny jest aktywny kontakt z mediami, informowanie o tym co robimy dla lokalnej społeczności i co zrobiliśmy, by klient był bezpieczny” – wskazała ekspertka.

Źródło: ISBnews

Tagi: C&Wkoronawirus
Poprzedni post

PKP Cargo miało wstępnie 114,4 mln zł straty netto, 90 mln zł EBITDA

Następny post

Oferta Budimeksu za 380,2 mln zł najwyżej oceniona w przetargu na odcinek S1

finanse

Jest pole na obniżki stóp o 25-50 pb, pierwsza możliwa nawet w XII

pieniądze

Inflacja zmierza do celu – presja cenowa nadal słabnie

procent

PZU podtrzymuje prognozę wzrostu PKB Polski o 3,6% w 2025

Inflacja

Inflacja wyniosła 2,8% r/r w październiku

flaga, Polska

Wzrost PKB w Polsce wyniesie 3,6% w tym roku, 4% w 2026

procenty

Nadal można liczyć na wzrost PKB w Polsce o 3,5% w 2025

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

Harmonogramowanie produkcji – kluczowy element zarządzania

guma

Sanok RC przewiduje, że decyzje ws. dwóch akwizycji zapadną w I poł. 2026

Atal

Atal: Ożywienie rynku jest słabsze od oczekiwań, ale oczekujemy wzrostu sprzedaży w IV kw.

Atal

Atal będzie się starał przekazać ok. 2100 mieszkań w 2025

Sanok Rubber

Sanok RC: IV kwartał będzie trudny w segmencie motoryzacji

gry

Przegląd informacji z sektora gamingowego

finanse

Jest pole na obniżki stóp o 25-50 pb, pierwsza możliwa nawet w XII

pieniądze

Inflacja zmierza do celu – presja cenowa nadal słabnie

praca

W III kwartale 2025 Highlander Enterprise S.A. wprowadza na rynek produkty marki 8belle oraz poprawia wyniki finansowe

Orange

Orange Polska rozpoczął rozmowy dotyczące nowej umowy społecznej

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.