Odwiedzalność w obiektach handlowych w okresie 16-22 listopada w dni handlowe wyniosła średnio 45% ubiegłorocznej wartości w analogicznym okresie, podała Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).
„W kolejnym tygodniu ograniczenia działalności centrów handlowych (16-22 listopada) odwiedzalność utrzymuje się na średnim poziomie 45% wobec wskaźnika z analogicznego okresu w roku ubiegłym. Niezmiennie wyższa odwiedzalność odnotowywana jest w obiektach małych i średnich (do 40 tys. m2 GLA). Duże galerie mają ten wskaźnik niższy o kilka punktów procentowych – na poziomie ok. 40%. Nie zmienia się również zróżnicowanie regionalne – najwyższe wskaźniki footfallu (do 50%) odnotowywane są w regionach południowym oraz centralnym, a zdecydowanie najniższą aktywność klientów zauważamy w regionach wschodnim oraz północnym” – czytamy w komunikacie.
Źródło: ISBnews