Accor zamierza otworzyć 250 hoteli pod nową marką Handwritten Collection do 2030 r., z czego do tej pory 13 hoteli jest już zaplanowanych. Wśród nich nie ma obiektu w Polsce, jednak nasz kraj jest wśród potencjalnych lokalizacji, wynika ze słów global SVP economy & midscale brands Caroline Benard.
Grupa jest w trakcie negocjacji ponad 110 obiektów (z liczbą 11,5 tys. pokoi). 13 już zaplanowanych hoteli znajdzie się we Francji, Australii, Chinach, Estonii, Wietnamie, Rumunii i Hiszpanii.
„Tak, zdecydowanie, wszystkie te kraje rozpatrujemy” – powiedziała Benard podczas konferencji prasowej, pytana o możliwość otwarcia Handwritten Collection w Polsce, na Węgrzech, w Niemczech czy Chorwacji.
Zastrzegła, że na razie firma ujawnia lokalizacje z już zawartymi umowami, jednak „ma nadzieję powrócić wkrótce z wiadomościami” o dalszych krajach.
Grupa podała, że poprzez Handwritten Collection rozbudowuje ofertę marek i hoteli klasy midscale, aspirując do powtórzenia sukcesu pozostałych kolekcji Accor w innych segmentach. Nowy brand nawiązuje do MGallery Hotel Collection z portfolio ponad 100 butikowych hoteli na całym świecie oraz do Emblems Collection – pierwszej luksusowej marki charakterystycznych dla każdej lokalizacji, historii czy designu obiektów.
„Handwritten Collection powstała także z myślą o potrzebach właścicieli niezależnych i butikowych hoteli. Przy obecnym współczynniku konwersji wynoszącym 80% większość obiektów, które dołączą do kolekcji, będzie obejmowało przebudowę i renowację, z łatwiejszym procesem przejścia i wdrożenia przy bardziej zrównoważonym modelu wzrostu i rozwoju. Standardy marki zostały zaprojektowane z myślą o elastyczności i łatwym wdrożeniu. Co więcej, Handwritten Collection zapewnia bezpośredni zwrot z inwestycji i możliwość maksymalizacji przychodów dzięki natychmiastowemu dostępowi do korzyści wynikających z zalet i zasięgu platform sprzedaży, dystrybucji oraz programu lojalnościowego Accor, przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości środowiskowych, społecznych i zarządczych (ESG) grupy” – czytamy w komunikacie.
Accor podaje, że w 2022 r. średnio każdego dnia podpisywał umowę na więcej niż jeden obiekt i otwierał jeden hotel dziennie na całym świecie.
„Naszym celem jest kontynuowanie tego wzrostu poprzez przewidywanie potrzeb gości i dostosowywanie się do kryteriów inwestycyjnych naszych partnerów i właścicieli. Niezależne hotele w coraz większym stopniu wykorzystują potężną platformę sprzedażową, dystrybucyjną i lojalnościową Accor, aby zwiększać swoje przychody i optymalizować koszty przy jednoczesnym zachowaniu własnej, wyróżniającej się osobowości oraz oferowaniu wysokiej jakości produktów, usług i doświadczeń. Handwritten Collection oferuje im idealne rozwiązanie, poprzez możliwość zawarcia umowy franczyzowej oraz elastyczny i efektywny kosztowo poziom inwestycji. Nie możemy doczekać się współpracy z hotelarzami i rozbudowy tej wyjątkowej kolekcji na całym świecie. Z ponad 110 obiektami i 11 500 pokojami w negocjacjach, które mają stać się częścią kolekcji, w tym 13 hoteli już zaplanowanych, Accor dąży do portfolio marki obejmującego ponad 250 obiektów do 2030 r.” – powiedział cvhief development officer, premium, midscale, economy brands Camil Yazbeck, cytowany w materiale.
Accor jest grupą hotelarską oferującą gościom pobyt w ponad 5 300 obiektach w 110 krajach.
Źródło: ISBnews