Grupa Murapol zakłada sprzedaż lokali klientom detalicznym na poziomie około 2900 w 2023 roku oraz około 3700-3800 w 2024 roku, podała spółka.
„Celem Grupy Murapol jest zrównoważony rozwój oraz utrzymanie silnej pozycji w branży deweloperskiej w Polsce. Grupa Murapol planuje kontynuować wzrost i skalowanie działalności w Polsce. Zakłada sprzedaż lokali klientom detalicznym na poziomie około 2900 w 2023 roku oraz około 3700-3800 w 2024 roku. Poza wzrostem sprzedaży lokali klientom detalicznym, Grupa Murapol planuje wykorzystać możliwości związane z rozwijającym się rynkiem PRS. Zakłada sprzedaż na rzecz LifeSpot około 700 lokali w 2023 roku oraz około 1300 lokali w 2024 roku” – czytamy w komunikacie.
Grupa Murapol zamierza kontynuować strategię geograficznej dywersyfikacji działalności w Polsce. W tym celu stale uzupełnia i powiększa bank ziemi oraz planuje pozyskać nowe tereny inwestycyjne w dotychczasowych miastach, a także poza lokalizacjami, w których obecnie działa. Bierze pod uwagę m.in. Częstochowę, Kielce, Olsztyn, Rzeszów czy Szczecin.
W celu realizacji strategii i wspierania rozwoju Grupa Murapol zamierza nadal inwestować w swój bank ziemi, zarówno w segmencie sprzedaży mieszkań klientom detalicznym, jak i PRS, poprzez systematyczne nabywanie gruntów, podkreślono.
Grupa Murapol zamierza wdrażać w kolejnych latach działania oraz strategię ESG i raportować zgodnie z aktualnymi uwarunkowaniami regulacyjnymi w Polsce i UE, zapowiedziano także.
Murapol poinformował dziś, że zamierza przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną akcji i wejść na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Murapol jest ogólnopolskim deweloperem działającym w obszarze budownictwa mieszkaniowego.
Źródło: ISBnews