„Do łączenia rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej i ładowania aut elektrycznych inspirują nas projekty, które się dzieją na świecie, ale przede wszystkim unit economics. Sam biznes ładowarkowy jest nieprzewidywalny – trudno dziś odpowiedzieć, gdzie będziemy za ile lat. Wiadomo, jak się rozwija ten biznes w innych krajach europejskich, kto jest liderem i jak daleko przed nami. Dopóki nie wykrystalizuje się rynek elektromobilności, ładowania aut elektrycznych, to na pewno wykrystalizował się już dawno rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej. Łączymy dwa interesy” – mówi Wojciech Bieńkowski, Prezes Zarządu, PureCity.
W materiale informacje dotyczące:
- odpowiedzi na dwa ważne wyzwania miejskie,
- sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej,
- ładowania aut elektrycznych,
- wzrostu na rynku reklamowym,
- łączenia dwóch interesów,
- CAPEX na poziomie 70 mln zł,
- roadshow PureCity,
- skupienia na Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło:
inwestorzy.tv