Nice To Fit You planuje „wyraźne przebicie” bariery 200 mln zł przychodów w 2023 r. wobec prawie 180 mln zł w ub.r., podała spółka.
„Nice To Fit You zamknęło 2022 r. z przychodami na poziomie prawie 180 mln zł – oznacza to wzrost aż o 52% r/r. Prognozy na 2023 r. są także ambitne: zakładają podwojenie wyniku z 2021 r., choć obecne realia gospodarcze są wyzwaniem. Od początku 2022 r. nasze koszty wzrosły o 15%, tymczasem zeszłoroczne podwyżki cen dla klientów były poniżej poziomu inflacji” – powiedział CEO Nice To Fit You Paweł Wróbel, cytowany w komunikacie.
Spółka ma aktualnie 3 zakłady produkcyjne, własne centrum logistyczne i flotę 170 specjalnie przystosowanych samochodów chłodni. Nice To Fit You zatrudnia ponad 550 osób, a rocznie przygotowuje i dostarcza już kilkadziesiąt milionów posiłków do niemal wszystkich zakątków kraju, podano także.
„Nice To Fit You myśli też o ekspansji zagranicznej, choć, jak przyznaje Paweł Wróbel, polski sukces diet pudełkowych jest pochodną specyfiki naszego rynku i transpozycja modelu biznesowego na rynki zagraniczne nie jest łatwa. Już wkrótce Nice To Fit You zaprezentuje nową linię produktową, zacieśnia też współpracę z dostawcami produktów komplementarnych do swoich cateringów dietetycznych. W ten sposób, bazując na własnych zasobach i know-how oraz na współpracy z partnerami, głównie lokalnymi startupami z obszaru foodtech, chce poszerzać ofertę i uzupełniać ją o dodatkowe, ciekawe i przede wszystkim zdrowe produkty” – czytamy w komunikacie.
Nice To Fit You to jeden z liderów branży cateringu dietetycznego w Polsce.
Źródło: ISBnews