Drago entertainment ogłosił strategię rozwoju na lata 2024-2025, która obejmuje w szczególności rozwój uniwersum „Gas Station Simulator”, premierę early access „Winter Survival”, a także demo „Road Diner” i „Airport Contraband”, podała spółka.
„Założenia strategii rozwoju na lata 2024-2025: dalsze prace nad autorskimi grami z segmentu symulator survival; rozbudowę działalności wydawniczej w oparciu o zewnętrzne tytuły; rozwój kompetencji zespołu Drago entertainment; rozszerzenie współpracy z zewnętrznymi wykonawcami” – czytamy w komunikacie.
Road mapa 2023/2024 obejmuje edycję kolekcjonerską „Gas Station Simulator” na PC i 2 dodatki na konsole jeszcze w tym roku. W I kwartale 2024 roku planowane są 2 kolejne dodatki „Gas Station Simulator” na konsole, premiera „Food Track” na konsole, „Tidal Wave” DLC dla „Gas Station Simulator” i early access „Winter Survival”. W II kwartale 2024 przewidziane są: update dla „Winter Survvial”, nowe DLC dla „Gas Station Simulator”, demo „Farm Simulator” (w ramach wydawnictwa) oraz demo „Road Diner”. W III kwartale roadmapa przewiduje demo „Airport Contraband”, 2. update „Winter Survival”, demo „American Airport Simulator” (w ramach wydawnictwa), a także „Shady Deals” DLC dla „Gas Station Simulator”. W IV kwartale 2024 przewidziane są 3. update „Winter Survival”, „Gas Station Simulator VR” i nowe DLC dla „Gas Station”.
„W lutym tego roku wprowadziliśmy darmową wersję 'Winter Survival Prologue’ na platformie Steam, co stanowiło drugą próbę rynkową po wcześniejszym demo gry. Społeczność bardzo pozytywnie zareagowała, a przekazywane uwagi skupiły się przede wszystkim na elementach związanych z otwartym światem, które będą kluczowym elementem w pełnej wersji gry. Aktualnie skupiamy się na przygotowaniach do premiery gry w fazie wczesnego dostępu. Zamierzamy utrzymać grę w tej fazie przez kilka miesięcy, aby dokładnie dostosować ją do oczekiwań graczy i rozbudować jej świat. Dokładną datę premiery pełnej wersji ogłosimy po zakończeniu prac nad wewnętrznym harmonogramem” – powiedział COO spółki Piotr Żygadło, cytowany w komunikacie.
Jednym z segmentów działalności spółki jest obszar wydawniczy, który obecnie koncentruje się na realizacji zleceń dla zewnętrznych partnerów, takich jak Codebusters Studio.
„W ramach strategii rozwoju na lata 2024-2025 planujemy skupiać się na wydawaniu gier, które posiadają własne źródła finansowania, co powinno prowadzić do wysokiej zyskowności wydawnictwa” – dodał Żygadło.
Drago entertainment to producent i deweloper gier wideo, powstały w 1998 roku w Krakowie. Spółka przeszła dziś na rynek główny GPW z NewConnect.
Źródło: ISBnews