Milton Essex rozwija produkt SkinSENS. Pozwala on na nowoczesną diagnostykę alergologiczną, która może zrewolucjonizować ten obszar medycyny.
Większość testów alergologicznych w Polsce jest wykonywanych jako testy molekularne – z krwi. Testy skórne, mimo iż nadal są złotym standardem klinicznym, nie są już tak często wykonywane, dlatego że brakuje odczynników. Chcielibyśmy naszym urządzeniem dać lewar dla tych testów, ponieważ jest to nadal jeden z absolutnie kluczowych elementów diagnostyki alergii, którą po prostu należy wspierać. Nasze urządzenie jest to w stanie robić i to bardzo skutecznie
mówi Radosław Solan, Wiceprezes Zarządu, Milton Essex SA.
W materiale informacje dotyczące:
- rozwoju produktu SkinSENS,
- pandemii a diagnostyki alergologicznej,
- modelu biznesowego Milton,
- kosztów badania urządzeniem,
- amortyzacji sprzętu,
- możliwości produkcyjnych spółki,
- ekspansji na rynki zagraniczne,
- emisji akcji lub pozyskania inwestora.