Answear podtrzymuje cel osiągnięcia przez PRM rentowności w IV kwartale, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Bajołek. Trwają rozmowy z kolejnymi zagranicznymi markami ekskluzywnymi, które czekały na otwarcie conceptstore. Pozyskanie nowej silnej marki na potencjał na max. kilka dodatkowych pkt proc. sprzedaży segmentu.
„Czwarty kwartał to nadal nasz cel na osiągnięcie rentowności PRM. Powinno się udać” – powiedział ISBtech Bajołek.
Spółka uruchomiła pierwszy concept store marki PRM w warszawskiej Fabryce Norblina.
„Budujemy silną markę z ofertą produktów high-fashion i premium sneakers. Przymierzaliśmy się do pierwszego sklepu w Warszawie i uważam, że partnerstwo z Fabryką Noblina wyjdzie obu markom na dobre. Fabryka Norblina miała dotychczas silną ofertę gastronomiczną i lifestyle’owa. Wydaje się, że Answear i PRM są wartością dodaną dla części zakupowej i z naszą ofertą mody z wyższej półki wyniesiemy Fabrykę Norblina na nowy poziom kompleksowości tego miejsca, które stanie się również realną destynacją zakupową dla produktów z półki premium w Warszawie” – ocenił prezes.
Podkreślił, że stacjonarny concept store dla marki premium ma istotny aspekt wizerunkowy i marketingowy przy pozyskiwaniu ekskluzywnych marek ze świata, ich budżetów, imprez dostawców, czy nawet pozyskiwania dodatkowego ruchu z internetu.
Jak wyjaśnia spółka, internet ma pewne ograniczenia odnośnie budowania relacji z klientem, a ta jest szczególnie istotna w przypadku budowania brandu luksusowego. Dlatego postawiła na autorską formułę concept store.
„Otwarcie concept store powinno być dodatkowo mocnym wsparciem dla dalszych prac nad rozwojem naszej oferty produktowej. Brandy z wyższej półki nierzadko warunkują współpracę, z takimi firmami jak nasza, fizycznym dotarciem do klienta. Mamy już wiele ekskluzywnych zagranicznych marek, i prowadzimy rozmowy z kolejnymi, które czekały na otwarcie naszego concept store. Pozyskanie nowych, silnych marek daje potencjał na dynamiczne wzrosty sprzedaży w tym segmencie” – wskazał dyrektor PRM Kamil Bajołek.
Marka PRM jest obecna na wszystkich rynkach Answear poza Węgrami i Słowenią. Oprócz tego marka PRM realizuje wysyłki dla klientów z USA oraz obszaru Unii Europejskiej.
„Nasi partnerzy po pierwszej wizycie z naszym butiku stwierdzili, że spokojnie możemy wybierać się na zachód, bo koncept stoi na naprawdę wysokim poziomie, ale na razie skupiamy się na rozwoju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej” – dodał Kamil Bajołek.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews