Skonsolidowane przychody Digital Network wyniosły łącznie 74,7 mln zł (wzrost o 16% r/r) w całym 2024 r., z czego 98% (73,2 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej, podała spółka, prezentując wstępne dane. W samym IV kw. ub.r. przychody wyniosły 27,3 mln zł (wzrost o 20% r/r), z czego blisko 98% (tj. 26,8 mln zł) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej.
„Ponadto, w nawiązaniu do raportu bieżącego […], w którym ogłoszono prognozę wybranych danych finansowych na poziomie skonsolidowanym, zarząd emitenta informuje, iż wstępne szacunkowe przychody skonsolidowane emitenta po czterech kwartałach 2024 roku są wyższe od prognozowanych (tj. 71,25 mln zł) o 5%” – czytamy w komunikacie.
Digital Network to notowana na rynku głównym GPW spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce.
Źródło: ISBnews