AI zrewolucjonizuje doświadczenia klientów oraz zdolność Orange Polska do identyfikowania, personalizacji i zaspokajania ich potrzeb w kolejnych latach, a to przełoży się na wzrost przychodów, ocenia prezeska operatora Liudmila Climoc.
„Sztuczna inteligencja jest na ustach całego świata. Dla Orange Polska to nie tylko modne hasło, ale stosowane już dzisiaj narzędzie, które pomaga nam w pełni odkrywać nasz potencjał biznesowy. W kolejnych latach, AI zrewolucjonizuje doświadczenia klientów oraz naszą zdolność do identyfikowania, personalizacji i zaspokajania ich potrzeb. To przełoży się na wzrost przychodów. Sztuczna inteligencja zmieni również sposób działania naszej sieci, prowadzenia biznesu, podnosząc jakość usług i efektywność” – powiedziała Climoc, cytowana w komunikacie.
Podkreśliła, że potrzeby klientów, otoczenie konkurencyjne oraz kształtujące branżę technologie stale się zmieniają – i to w coraz szybszym tempie. Zdolność przewidywania, adaptacji i reagowania na pojawiające się w związku z tym wyzwania zdecyduje o przyszłych sukcesach.
„Mając to na uwadze, przedstawiamy dzisiaj nowy plan strategiczny 'Lead the Future’, który wzmocni naszą wiodącą pozycję rynkową, dostosuje naszą działalność do przyszłych wyzwań i przyczyni się do wzrostu naszych zysków” – dodała prezeska.
„Aby sprostać wyzwaniom przyszłości, budujemy kulturę przedsiębiorczości, skupiamy się na podnoszeniu i zdobywaniu przez pracowników nowych kompetencji oraz pozyskiwaniu i utrzymaniu największych talentów” – wskazała także.
Climoc zadeklarowała również, że zrównoważony rozwój to dla Orange Polska kluczowa wartość, „wbudowana w nasze DNA”. Realizując strategię Lead the Future, Grupa będzie się kierować jego zasadami w każdym aspekcie działań.
„Chcemy być najbardziej lubianym i darzonym największym zaufaniem dostawcą usług cyfrowych w Polsce oraz preferowanym pracodawcą. W ten sposób, będziemy budować wartość dla wszystkich interesariuszy” – podsumowała prezeska.
Zaprezentowany dziś plan strategiczny „Lead the Future” Orange Polska zakłada m.in. niski do średniego jednocyfrowy wzrost (CAGR) EBITDAaL w latach 2025-2028, wskaźnik eCapex/przychody poniżej 14% jako średni poziom w tym okresie oraz organiczne przepływy pieniężne w wysokości co najmniej 1,2 mld zł w 2028 r.
Orange Polska to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews