Brand24 miał 3 210 aktywnych klientów na koniec III kw. 2020 r., co oznacza wzrost o 119 klientów kw/kw, podała spółka.
„Powracamy do dobrej dynamiki. 119 wzrostu netto klientów w III kw. 2020 to więcej niż pozyskaliśmy w II kw., ale także więcej, niż pozyskaliśmy w analogicznym okresie rok temu. Kryzys, który dotknął spółkę i nas wszystkich, powoli przechodzi do historii. Z jednej strony stał się katalizatorem zmian w spółce, a z drugiej – zmobilizował nas do poszukiwania nowych możliwości biznesowych. Efektem tego są nowe funkcje Brand24 zweryfikowane największym w historii spółki audytem potrzeb klientów” – powiedział prezes Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
Według niego, audyt pokazał nowe kierunki rozwoju nie tylko dla Brand24 jako produktu, ale także jako spółki.
„Dlatego właśnie otwieramy kolejny rozdział w historii Brand24, w którym przejdziemy z fazy serwowania danych do fazy serwowania wniosków. Brand24 nie będzie już spółką jednego produktu – będziemy oferować grupę narzędzi dedykowanych specjalistom branży marketingowej i PR, opartych na technologii i kanałach sprzedaży Brand24. Pierwsze wdrożenia nowych funkcjonalności przewidujemy w czwartym kwartale 2020, a debiut nowych produktów Grupy Brand24 na początku 2021 r.” – dodał prezes.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.
Źródło: ISBnews