Z dniem 1 lipca nastąpił podział Inea S.A. na dwie spółki: operatora otwartych sieci światłowodowych – Fiberhost S.A. oraz niezależnego dostawcę usług – Inea Sp. z o.o., podała Inea.
W marcu 2020 roku Inea ogłosiła powstanie nowej marki operatora otwartych sieci światłowodowych – Fiberhost. Od tamtej pory wszystkie działania związane z zarządzaniem i udostępnianiem otwartych sieci światłowodowych prowadzone są pod tą marką. 1 lipca doszło do podziału Inea i wydzielenia operatora hurtowego oraz dostawcy usług.
„Z dniem 1 lipca spółka Inea S.A. zmieniła swoją nazwę na Fiberhost S.A. i od tego momentu wszystkie działania związane z budową i utrzymaniem infrastruktury, a także jej udostępnianiem prowadzone będą przez tę spółkę. Część biznesu związana ze świadczeniem usług dla użytkowników końcowych, w tym klientów biznesowych prowadzona będzie z kolei przez nowo powstałą spółkę – Inea Sp. z o.o.” – czytamy w komunikacie.
Zarząd obu spółek tworzyć będą: Michał Bartkowiak (prezes zarządu), Marta Wojciechowska (członek zarządu) i Piotr Sujecki (członek zarządu).
„To bardzo ważny moment w historii firmy, który kończy naszą ewolucję od tradycyjnego operatora kablowego do dwóch wyspecjalizowanych jednostek biznesowych: otwartego operatora hurtowego oraz niezależnego dostawcy usług. Jednocześnie jest to tylko formalne potwierdzenie sposobu, w jaki działamy już od kilku lat na rynku, współpracując na transparentnych zasadach z dostawcami usług” – skomentował Bartkowiak, cytowany w komunikacie.
Fiberhost jest liderem w budowie i zarządzaniu nowoczesną, otwartą infrastrukturą światłowodową typu FTTH (ang. Fiber-To-The-Home, światłowód do domu) w Polsce. Spółka świadczy usługi hurtowe dla lokalnych i ogólnopolskich dostawców telekomunikacyjnych. Do końca 2022 roku otwarte sieci światłowodowe Fiberhost obejmą swoim zasięgiem ponad 1,3 mln gospodarstw domowych w 8 województwach w kraju, podano w materiale.
Inea to dostawca internetu światłowodowego, telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center. Obecna jest w segmencie klientów indywidualnych, firm, jednostek samorządowych, szkół i instytucji. Z usług spółki korzysta obecnie blisko 300 000 klientów indywidualnych oraz prawie 3 000 szkół.
Źródło: ISBnews
Najgorsza firma. Mam awarie od września 2022 roku a oni nie raczą tego naprawić nawet kontaktu z nimi nie ma olewają ludzi
Jest to firma, z którą nie ma kontaktu. Można powiedzieć, że się ukrywają. Jedyny sposób kontaktu to formularz na stronie, i nikt nie fatyguje się odpowiedzieć. Jest to firma krzak, która stale zawiązuje nowe spółki, nie podaje telefonu do kontaktu, ani nawet e-majla – ostatnio Zelda z podanym numerem telefonu do kontaktów, który nie funkcjonuje. Na stronie getfibre baza dostępu do światłowodu jest nieaktualna i nieaktualizowana — Orange czy Play potwierdzają dostęp do światłowodu, a getfibre nie.
potwierdzam, firma krzak. Kontakt za pośrednictwem formularza, na który nie odpowiadają, telefony nie działają, a jeśli potrzebują Państwo kontaktu to …korespondencyjnie. No faktycznie XXI wiek
”’ Fiberhost jest liderem w budowie i zarządzaniu nowoczesną, otwartą infrastrukturą światłowodową” :-))
Odpowiedzi z automatu brak jakiekolwiek odpowiedzi.
Na jakiej podstawie firma- widmo otrzymuje dotacje unijne , lokalne?
Jakt ta firma funkcjonuje 21wieku olewka klientów indywidualnych powinna zająć się nimi telewizja koszmar