Gaming Factory odnotował 132 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2021 r. wobec 193 tys. zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 209 tys. zł wobec 350 tys. zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 561 tys. zł w II kw. 2021 r. wobec 492 tys. zł rok wcześniej.
W I poł 2021 r. spółka miała 76 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 0,39 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 0,83 mln zł w porównaniu z 1,08 mln zł rok wcześniej.
„W I półroczu 2021 roku strata netto [ogółem] wyniosła 90 tys. zł wobec zysku 540 tys. w I półroczu ubiegłego roku. Strata jest spowodowana przede wszystkim istotnym wzrostem kosztów prowadzenia działalności, przede wszystkim w zakresie promocji gier oraz w związku ze wzrostem zatrudnienia w Spółce, mającym na celu poprawę jakości produkowanych gier” – czytamy w komentarzu zarządu do wyników.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2021 r. wyniósł 47 tys. zł wobec 160 tys. zł zysku rok wcześniej.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od lipca 2020 r.
Źródło: ISBnews