Answear planuje rozpocząć sprzedaż online przynajmniej na dwóch nowych rynkach w 2022 r., poinformował prezes Krzysztof Bajołek
„Będziemy koncentrować się na sprzedaży na obecnych rynkach, na których już jesteśmy. Oczywiście będziemy rozwijać się także na nowych rynkach, a także rozwijać nadal naszą markę własną Answear LAB” – powiedział prezes Bajołek podczas wideokonferencji „GPW Innovation Day”.
„Obecnie działamy na 9 rynkach w regionie CEE: w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Grecji oraz Chorwacji. Docelowo chcemy być na wszystkich bałkańskich i bałtyckich rynkach. Perspektywicznie będziemy później myśleć o rynku niemieckim i austriackim, gdyż są one w naszym zasięgu logistycznym. W przyszłym roku będziemy chcieli otworzyć przynajmniej dwa nowe rynki; które to będą, to jeszcze nie zdecydowaliśmy” – dodał prezes.
Answear to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 8 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Grecji, Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od stycznia 2021 r.
Źródło: ISBnews