T-Mobile Polska celuje w znaczący progres na rynku detalicznym, a w segmencie B2B planuje dalszy rozwój portfolio produktów w obszarze B2B, cyberbezpieczeństwa i biznesu centrów danych, poinformował prezes Andreas Maierhofer.
„Jestem bardzo zadowolony z pierwszej reakcji i zainteresowania naszą nielimitowaną ofertą, którą ogłosiliśmy w ubiegłym tygodniu. Nasza technologia, sieć mobilna, FTTH i dotychczasowe inwestycje sprawią, że jesteśmy gotowi na duży progres na rynku. Postawiliśmy na uproszczenie przekazu naszej strategii poprzez hasło: 'connect, care, grow’. Chcemy wyróżniać się na rynku jako champion w podejściu do klientów. Chcemy pozycjonować naszą markę jako połączenie najlepszej technologii, oferty i najprostszego podejścia rynkowego” – powiedział Maierhofer podczas wideobriefingu.
W ramach nowej oferty wszystkie plany taryfowe pozwalają na korzystanie z nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów. Dodatkowo dostępne są dwie taryfy z internetem bez limitu 5G.
Według słów prezesa, szczególnie II połowa ubiegłego roku była dla operatora bardzo udana pod kątem pozyskiwania klientów i liczy on, że nowa oferta umocni te tendencje.
„Z innych dużych rzeczy rozpoczęliśmy działalność nowego data center. Mamy już znaczących klientów. Popyt na centra danych w Polsce jest bardzo duży, a przecież kolejny krok to biznes rozwiązań chmurowych dla dużych i średnich firm. Ponadto cyberbezpieczeństwo stają coraz istotniejszą częścią naszej oferty. Planujemy dalszy rozwój portfolio produktów w obszarze B2B, cyberbezpieczeństwa i biznesu centrów danych” – dodał Maierhofer.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.
Źródło: ISBnews