W aplikacji Jakdojade pojawiła się nowa funkcja przekierowania do systemu sprzedaży PKP Intercity, która uprości proces zakupu biletów na przejazdy pociągami PKP Intercity, podał przewoźnik. Współpraca z Jakdojade jest kolejnym działaniem w ramach strategii PKP Intercity, który stawia na rozwój sieci sprzedaży poprzez partnerskie działania z zewnętrznymi podmiotami.
„Funkcja przekierowania do strony e-IC w aplikacji Jakdojade to jeden z wielu kroków, jakie planujemy podjąć z tym partnerem. Współpraca z zewnętrznymi portalami i aplikacjami to istotna część naszej strategii sprzedażowej. Zależy nam, aby nasi pasażerowie mieli możliwość łatwego wyszukiwania połączeń i zakupienia biletów w najbardziej dogodnym dla nich miejscu, dlatego nieustannie pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią Polakom podróże z PKP Intercity” – powiedział wiceprezes zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz, cytowany w komunikacie.
W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych.
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2022 r. miał ok. 59 mln pasażerów.
Źródło: ISBnews