Bank Pekao udostępnił weryfikację na selfie dla krajowych przedsiębiorstw, niezależnie od formy prawnej, podał bank. Proces zdalnego nawiązania relacji w banku dostępny jest dla podmiotów z segmentów MSP oraz korporacji, zarejestrowanych w Polsce, reprezentowanych przez osoby posiadające polskie dowody osobiste.
„Od samego początku bardzo poważnie traktowaliśmy obostrzenia pandemiczne i szukaliśmy rozwiązań dostępnych dla wszystkich klientów. Zależało nam na tym, by zdalne nawiązywanie relacji umożliwić również spółkom. Otwarcie rachunków w sposób zdalny jest szybkie i wygodne, doradca przeprowadza potencjalnego klienta przez cały proces krok po kroku, poczynając od weryfikacji na selfie, a na zawarciu umowy SMS-em kończąc” – powiedziała wiceprezes Banku Pekao, nadzorująca Pion Bankowości Przedsiębiorstw, Magdalena Zmitrowicz, cytowana w komunikacie.
Produkty dostępne w ramach zdalnego nawiązania relacji to rachunki bieżące, pomocnicze oraz bankowość elektroniczna PekaoBiznes24. Dla rachunków założonych w ten sposób obowiązują limity transakcyjne – dla segmentu MSP określone w regulaminie rachunków, w odniesieniu do klientów korporacyjnych – określone w umowie rachunku. Zniesienie limitów oraz ograniczeń w zakresie dostępnych produktów następuje z chwilą, gdy przynajmniej jeden przedstawiciel klienta zostanie zweryfikowany osobiście przez pracownika banku, podano również.
Bank Pekao jest częścią grupy PZU – największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Aktywa razem banku wyniosły 233 mld zł na koniec 2020 r.
Źródło: ISBnews