Bank Pocztowy wprowadził dla swych klientów debetową kartę wirtualną organizacji płatniczej Mastercard, podał bank. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z pakietem ubezpieczeń. Dzięki nowej usłudze Bank Pocztowy liczy na dalszy wzrost liczby klientów korzystających z kart płatniczych.
Karta występuje w postaci zapisu elektronicznego w bankowości internetowej, ale posiada także wszystkie cechy karty plastikowej: numer, datę ważności oraz kod zabezpieczający CVC2, co umożliwia dokonywanie transakcji internetowych. Karta jest stworzona również do płatności mobilnych poprzez portfele cyfrowe, co oznacza że można nią dokonywać transakcji w terminalach POS, jak również wypłacać gotówkę z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową, podano.
„W efekcie ubiegłorocznej decyzji o rozwoju współpracy z Mastercard i oferowaniu klientom banku kart płatniczych wyłącznie tej organizacji, podjęliśmy szereg wspólnych działań umożliwiających udostępnienie naszym klientom nowoczesnych i innowacyjnych produktów oraz usług. Obecnie wprowadziliśmy do oferty kartę wirtualną dla klienta detalicznego, w grudniu zeszłego roku kartę biometryczną dla klienta biznesowego, ale to nie jest jeszcze nasze ostatnie słowo. W wyniku wspomnianych działań od kilkunastu miesięcy obserwujemy wyraźny wzrost liczby transakcji kartami. Rośnie także wartość tych transakcji. Liczymy na to, że nasza karta wirtualna, będąca ciekawą alternatywą dla karty plastikowej, zachęci większą liczbę klientów do korzystania z usług i rozwiązań Banku Pocztowego” – powiedział dyrektor zarządzający Pionu Biznesu i Sprzedaży Banku Pocztowego Rafał Gawroński, cytowany w komunikacie.
Karta Banku Pocztowego posiada także bezpłatny pakiet ubezpieczeń. Ubezpieczenie obejmie utratę towaru zarówno w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru, podkreślono.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.
Źródło: ISBnews