W okresie przedświątecznym, na przełomie listopada i grudnia, Biedronka otworzyła 17 nowych sklepów, a kolejne 29 istniejących placówek przeszło gruntowną modernizację, podała sieć. Nowe lokalizacje pojawiły się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. To część strategii, która zakłada rozwój zarówno w regionach o dużej gęstości zaludnienia, jak i tam, gdzie dostęp do tego typu placówek był dotychczas ograniczony.
W ramach rozwoju sieci 15 nowych placówek zostało wyposażonych w tradycyjne lady oferujące świeże mięso, ryby i sery na wagę. Dodatkowo w 9 sklepach pojawiły się także krajalnice do chleba. Średnia powierzchnia nowo otwieranych sklepów to 730 m2. Każda placówka została wyposażona średnio w 3 kasy tradycyjne oraz 5 nowoczesnych kas samoobsługowych, podano.
„Ważnym elementem ostatnich działań były również modernizacje istniejących sklepów, które zostały na nowo uruchomione między innymi w Białej Rawskiej, Bierawie, Działoszynie, Mysłowicach, Sandomierzu, Strzelnie czy Tomaszowie Mazowieckim i Turkowicach. Modernizacja została przeprowadzona zgodnie z najnowszymi standardami sieci, co oznacza nie tylko poprawę komfortu zakupów, ale również wdrożenie rozwiązań przyjaznych środowisku” – czytamy w komunikacie.
Na koniec III kw. 2024 r. sieć Biedronka liczyła 3 659 placówki wobec 3 473 rok wcześniej.
Źródło: ISBnews