Cisco Global Services Center w Krakowie rekrutuje aktualnie na ponad 100 nowych wakatów eksperckich, poinformował senior director, Cisco Customer Experience Centers EMEAR i Cisco Kraków Site Lead Jacek Przybylski. Z perspektywy biznesowej obszarami priorytetowymi oddziału są bezpieczeństwo, oprogramowanie i innowacje.
„Oddział Cisco w Krakowie ma 10 lat. Priorytety, wokół których planujemy dalszy rozwój, skupiają się na trzech głównych obszarach: kontynuacji rozwoju oddziału, nie tylko pod względem zatrudnienia, ale przede wszystkim pod względem stażu pracy naszych zespołów i dojrzałości placówki; przesunięciu Cisco Kraków jeszcze wyżej w łańcuchu wartości firmy poprzez dodanie nowych kompetencji i wyspecjalizowanych funkcji strategicznych dla Cisco, także w obszarach zaawansowanej inżynierii; oraz pielęgnowaniu kultury pracy Cisco w Krakowie” – powiedział Przybylski, cytowany w komunikacie.
Obecnie w Krakowie znajduje się kampus wyposażony w najnowocześniejszą technologię, w którym zatrudnionych jest 2 400 pracowników. W ciągu 10 lat oddział urósł 30-krotnie. Oddział świadczy usługi technologiczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom Cisco w ramach różnych działów, w tym Customer Experience (CX), finanse i operacje. Oddział w Krakowie jest głównym hubem usług Customer Experience w regionie EMEA, podano także.
„Dzięki temu, że ponad 70% wszystkich krakowskich pracowników należy do zespołu CX, Cisco Kraków jest największym ośrodkiem inżynierów Cisco w Europie. Spodziewamy się, że stolica małopolski będzie nadal odgrywała strategiczną rolę dla naszej organizacji, ponieważ poszukujemy największych talentów do pracy w CX Kraków” – powiedział SVP i dyrektor generalny, Global Customer Experience w Cisco Thimaya Subaiya, cytowany w komunikacie.
Wiceprezes odpowiedzialna w Cisco za obszar Customer Experience na region EMEA Adele Trombetta wskazała, że z perspektywy biznesowej bezpieczeństwo, oprogramowanie i innowacje są w Krakowie obszarami priorytetowymi.
„Na krakowskim kampusie firmy znajduje się jedyne w regionie EMEAR Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) i Centrum Operacji Sieciowych (NOC) Cisco, a także zespół 350 specjalistów zajmujących różne stanowiska związane z cyberbezpieczeństwem. Ostatnio Kraków stał się także centrum dla przejęć Cisco, takich jak AppDynamics i ThousandEyes, dostarczając klientom firmy w regionie EMEA wsparcie w zakresie inżynierii oprogramowania, pomagając im działać w hybrydowym środowisku chmurowym, skoncentrowanym na aplikacjach. Ponadto dysponujemy 20 patentami opracowanymi przez inżynierów w Krakowie, które albo już są, albo wkrótce zostaną wdrożone w naszych produktach i usługach” – powiedziała Trombetta.
Cisco to jeden z czołowych koncernów technologicznych na świecie.
Źródło: ISBnews