Cloud Technologies celuje w tym roku w selektywne akwizycje w segmencie dystrybucji danych, przede wszystkim na rynkach zagranicznych, poinformował ISBtech prezes Piotr Prajsnar.
„W bieżącym roku chcemy skupić się na konsekwentnym rozwoju jednego z naszych najcenniejszych zasobów, czyli zbioru anonimowych danych o internautach i rozwiązań monetyzacji tych informacji. Będziemy dalej rozbudowywać międzynarodową sieć dystrybucyjną i rozważamy selektywne akwizycje w segmencie dystrybucji danych, przede wszystkim na rynkach zagranicznych. Rozwijamy też naszą platformę DSP – wykorzystywaną w reklamie online do zakupu powierzchni reklamowej oraz technologię DMP, umożliwiającą gromadzenie i przetwarzanie cyfrowych informacji. Pracujemy również nad rozszerzeniem naszego portfolio o nowe produkty, odpowiadające na potrzeby szybko rosnącego rynku reklamy internetowej” – powiedział ISBtech Prajsnar.
Zaznaczył, że strategia spółki w związku z transformacją biznesu jest skoncentrowana na segmencie data enrichment.
„Z tego względu ten obszar jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ dzięki konsekwentnym działaniom generuje wysoką dynamikę wzrostu oraz atrakcyjny poziom marż. Chcemy go nadal rozwijać w wymiarze globalnym poprzez selektywne akwizycje i rozwój organiczny. Nie zapominamy również o pozostałych segmentach i dalej pracujemy nad wzrostem” – dodał prezes.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od 2012 r.
Źródło: ISBnews