Dino Polska zamierza zwiększać liczbę otwarć sklepów r/r w tym i przyszłym roku, zapowiedział członek zarządu Michał Krauze.
„W 2024 zamierzamy otworzyć więcej niż w ubiegłym roku i w 2025 zamierzamy otworzyć więcej niż w tym roku” – powiedział Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
W dzisiejszym raporcie kwartalnym Dino Polska podtrzymało, że planuje tegoroczne nakłady inwestycyjne na ok. 1,5-1,6 mld zł oraz plan zwiększenia liczby nowych sklepów o niskich kilkanaście procent w 2024 r.
W II kw. 2024 r. uruchomionych zostało 66 nowych sklepów Dino. Łącznie w I półroczu 2024 r. otwartych zostało 98 nowych sklepów w stosunku do 116 w analogicznym okresie ubiegłego roku. Na 30 czerwca 2024 r. sieć Dino liczyła 2504 markety, o 232 więcej niż przed rokiem, podano także.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews