Frisbo planuje zebrać 10 mln euro na rozszerzenie działalności, czyniąc next-day delivery standardem na całym kontynencie, podała spółka. Firma na początku roku zebrała 1,8 mln euro od inwestorów VC na skalowanie działalności.
W 2021 r. obroty firmy wzrosły o blisko 80% r/r. Startup liczy na podwojenie przychodów w tym roku. Jednocześnie chce intensywnie skalować działalność, by ułatwić ekspansję transgraniczną firmą z branży e-commerce i uczynić next-day delivery standardem na całym kontynencie, podano.
„Na ten cel chcemy pozyskać w tym roku nawet 10 mln euro i widzimy, że inwestorzy podzielają nasze plany. Środki te umożliwią nam na kompleksową realizację usług na terenie Europy Zachodniej. Wierzymy, że cross-borderyzacja środkowoeuropejskiego handlu online nie musi się ograniczać wyłącznie do krajów ościennych. Dlatego poszukujemy partnerów i inwestorów, którzy – tak jak my – dostrzegają potencjał w silnym wzroście e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej oraz otwarciu się firm z regionu na klientów z krajów tzw. starej Unii oraz Wielkiej Brytanii. W takim układzie Polska staje się niejako państwem kontynentalnego środka z racji pełnienia funkcji hubu logistycznego łączącego kraje Europy Wschodniej i Zachodniej” – powiedział co-founder i CEO Frisbo Bogdan Colceriu, cytowany w komunikacie.
„Już teraz naszym partnerom oferujemy wsparcie w ramach największych i najbardziej popularnych w Polsce platform e-commerce – w tym Allegro oraz IdoSell. Na polskim rynku nawiązaliśmy również współpracę z markami takimi jak Shoper czy Zento. Za sprawą zlokalizowanego na miejscu centrum logistycznego zapewniamy im sprawną realizację usług, na miarę oczekiwań coraz bardziej wymagającego klienta” – dodał Colceriu.
Frisbo to sieć ponad 25 centrów fullfilmentowych, zintegrowana ze wszystkimi głównymi platformami e-commerce i marketplaces, takimi jak Shopify, Woocommerce czy Magento, a także eMag Marketplace, Amazon oraz Allegro.
Źródło: ISBnews