Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki GAMIVO oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.
Pierwsza wspólna akcja obu firm odbyła się w kwietniu 2022 roku. W jej ramach klienci, który kupili w sklepach sieci Żabka wybrane produkty, mogli dostać za darmo grę wideo. Podczas drugiego etapu współpracy użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka wymieniali uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy na określone tytuły na platformie GAMIVO. Z kolei tym razem klienci mogą za żappsy otrzymać grę Wiedźmin – Edycja Rozszerzona. Czeka na nich aż 5 tys. kopii.
– Współpraca między GAMIVO a Żabką ma charakter długoterminowy. Bardzo nas cieszy, że rozpoczęliśmy już trzecią wspólną akcję marketingową i jesteśmy przekonani, że także tym razem przyniesie ona korzyści obu stronom. Zadowoleni będą również gracze, którzy mogą odebrać w aplikacji Żappka grę Wiedźmin, czyli tytuł, od którego zaczęła się wielka kariera Geralta w świecie gier. CD Projekt Red zapowiedział remake tej produkcji, więc gracze dostają idealną okazję, żeby oczekiwanie na nową wersję umilić sobie, przechodząc oryginał – komentuje Bartłomiej Skarbiński, CMO GAMIVO.
Z końcem ubiegłego roku Platforma GAMIVO.com zrzeszała już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych dostępny dla klientów z całego świata. Dzięki wysokiej jakości usług i nieustannemu rozwojowi, liczba osób korzystających z platformy sukcesywnie rośnie.
– Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi użytkownikami, oferując im nie tylko wysokiej jakości usługi, ale także ciekawe akcje promocyjne, z których mogą skorzystać. W naszej ofercie mamy już wiele interesujących kampanii – nie tylko pojedynczych, ale także długofalowych programów jak GAMIVO SMART – dodaje Bartłomiej Skarbiński.
Źródło: Spółka