Grupa PTWP spodziewa się, że jej projekty z obszaru e-commerce już w tym roku będą „bardzo widoczne rynkowo i w wynikach”, poinformował prezes Wojciech Kuśpik.
„W tym roku to już będzie bardzo widoczne rynkowo i w wynikach. To nie jest proste, ale mamy potencjał, by osiągać sukces w tych projektach. Też nie chodzi, żeby to były małe projekty, ale żeby osiągały pewną większą skalę. Dlatego w niektórych projektach wolimy to jeszcze lepiej przygotować. Jesteśmy przekonani, że w tym roku te pierwsze efekty będą już bardzo widoczne” – powiedział Kuśpik podczas webinaru, zorganizowanego przez Portal Analiz.
„Bądź osobna platforma, wykorzystująca nasz dany serwis, bądź zintegrowane to z naszym serwisem. Do każdej branży, do każdego projektu podchodzimy indywidualnie” – dodał, pytany czy projekt e-commerce będzie osobną platformą dystrybucyjną, czy wprowadzeniem e-commerce od serwisów internetowych grupy.
W grudniu 2021 r. spółka podała, że mocno liczy na rozwój dedykowanych platform e-commerce w 2022 r.
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości – spółka-matka grupy kapitałowej PTWP – działa na rynku od 1995 roku. Działalność wydawnicza w zakresie specjalistycznych portali internetowych i czasopism drukowanych, organizacja konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych oraz zarządzanie obiektami Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Hali Spodek w Katowicach – to cztery obszary działalności, na których skupia się obecnie aktywność grupy. Jest notowana na NewConnect.
Źródło: ISBnews
Ten okręt tonie, dobrze że choć kapitan w dobrym nastroju. W każdym calu spółka spóźniona względem konkurencji, która nieudacznie teraz małpuje. Wyrazy współczucia dla tych którzy ciągle się tam męczą.