InPost ma ponad 4 mln użytkowników usługi InPost Pay i liczy, że do końca br. ich liczba wzrośnie o kolejne kilka milionów, poinformował prezes Rafał Brzoska. Wkrótce spółka poinformuje o nowych usługach finansowych, udostępnianych dla użytkowników InPost Pay.
„Dziś to jest ponad 4 mln osób. Ta cyfra rośnie dynamicznie każdego dnia. Adopcja nam zdecydowanie przyspieszyła w ciągu ostatniego kwartału. […] Nie ukrywam, że końcówka roku będzie bardzo aktywna w tej materii, zarówno pod kątem takich flagship-retailerów, którzy udostępnią formę dostawy z naszą płatnością, jak również dalsza dynamiczna adopcja wśród kolejnych – zakładam – kilku milionów klientów do końca roku” – powiedział Brzoska podczas konferencji prasowej.
„Trzeci-czwarty kwartał to będą kwartały, w których powiemy już coś więcej na temat innych usług finansowych, udostępnianych dla tych użytkowników” – dodał.
Prezes podtrzymał też, że usługa cross-border będzie udostępniona jeszcze w tym roku.
„Jest już w fazie testów i będzie szeroko uruchomiony jeszcze w tym roku” – wskazał.
InPost Fresh również wkrótce zaprezentuje nowości.
„Nie tylko się rozwija – i to rozwija się w szybkim tempie r/r, jeżeli chodzi o dynamiki, czy na poziomie sprzedaży, czy liczby klientów w aplikacji mobilnej. II połowa roku czy początek [przyszłego] roku przyniesie nowe ważne informacje w tym [InPost Fresh] obszarze” – zakończył Brzoska.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews